مهر آمد و بوی ماه مهر باز شدن مدارس را به همراه دارد .
 بی ربط ندیدم  شعر زیر را را که در بر دارنده ی
خاطرات بسیاری است را یادداشت نمایم
                                 
                                          یار دبستانی من
                    
                یار دبستانی من                          با من و همراه منی
                چوب الف بر سر ما                       بغض من و آه منی 
                                     حک شده اسم من و تو
                                     رو تــن این تخته سیــاه
                                     ترکــه ی بیـداد و ستــم
                                     مونــده هنوز رو تــن مـا
             دشت بی فرهنگی ما                     هرزه تموم علفاش
             خوب اگه خوب بد اگه بد                   مرده دلای آدماش
                                     دست من و تو باید ایـن
                                      پرده هـــا رو پاره کنـــه 
                                      کی می تونه جزمن و تو 
                                      درد ما رو چـــاره کنــــــه 
 یار دبستانی من 
 یار دبستانی من
 یار دبستانی من                                 
.
.
.
.